Niin kävi taaaaaaas kerran että kun olin kuvia laittamassa, niin kone sammu... !!! Mä en jaksa kohta enää, on lähellä, että meen Bloggeriin! Tekstiäki oli taas ihan kivastii.

Tänään ei saatukkaa niitä passikuvia, koska kuvaamo on auki vaan ma-pe. Mutta maanantaina käydään koulun jälkeen ottamassa kuvat, ja heti kuvauksen jälkeen viiään poliisiasemalle terveystodistus, lupalaput+2 passikuvaa. (:

Kävin tnään siis siellä kaverin synttäreillä, ja hauskaa oli. :D Yritettiin pelata sulkapalloa tooosi kovassa tuulessa, mutta eihän siitä tietenkää mitään tullu.. :D Sinniteltiin 15min, sitte meni hermot.

Kaverin luona oli kans sen sisko poikaystävänsä ja kaverinsa kans. Koiran nimi on Eevert. Se murisi eka vähän aikaa mulle, mutta ku sai haistella, ni ei ennää mittää välittäny. (: Lopussa se jopa hyppi mun syliin (ku istuin sohvalla) silleen, että tassut oli mun polvien päällä. Ja se työnsi kans päänsä yhessä vaiheessa mun jalkojen väliin. Se ois halunnu, että leikin sen kans, ku toi aina lelun mun eteen ja "ulisi", mutta en viittiny alkaa justiisa kaverin synttäreillä leikkimään. :D Eevert on kyllä inana koira. :3♥ Siitä tekee vielä ihanammaksi se, että se on sekarotunen: korvat on aika isot, ja jalat lyhyet <3

Eevert oli tämmönen, mutta tummempi.♥ (Kuva on Googlen kuvahausta, jos joku tunnistaa koiran eikä halua sen kuvaa tänne, niin sanoo minulle. :))

Sain muuten torstaina pari lahjaa lisää.. ;) Tädiltä 15€ lahjakortin Suomalaiseen kirjakauppaan , ja iskältä minisuoristusraudan! <3

Tämmönen justiisa, OBH Nordicalta. :) Oli vaan kympin maksanu.

Sainpahan tänään kemian kokeisiinki luettua, vaikka epäilin, että laiskuus saattaa iskeä.. : D Mulla vaan ei ollu paikkaa missä lukea, ku huonettakaan ei oo, ja ois kiva olla jossain rauhassa. Sitte keksin, että vintinportaille vois mennä. Siellähän sitä sitte sai ihan rauhassa lueskella. ;D

18: Kuva jostain, mitä haluaisin tehdä vielä ennen kuolemaani

Oli pakko pistää useampi kuva.. Haluan päästä vielä joskus Turkin Alanyaan. Oon siitä asti halunnu, ku Matkaoppaat alko näkyä! ♥

Nnoo, eipä mulla nyt muuta! Hyvää viikonlopun jatkoa. :)