Jjooo, mullahan ois eilen jo pitäny postata, mutta jostain syystä netti ei toiminu.. O.o' Valo ei palanu tuossa ihme jutussa, joten jottai häikkää oli verkossa. Mutta nyt olen täällä. :D

Oonkohan laittanu tämän biisin joskus tänne? Ei se varmaan haittaa, vaikka oisinki. ;p Tästä biisistä tulee hyvä mieli, ja kun tätä kuuntelee, tulee mieleen kaikki jutut mitä on tehny kavereiden kans.♥ "All the crazy shit I did tonight, Those would be the best memories", eli suunnilleen "kaikki hullu paska mitä tein tänä yönä, ne voivat olla parhaimpia muistoja". Tuo on niiiiin totta, oon tehny kamujen kans kaikkea hullua, tyhmää ja noloa, joka on tuntunu sillä hetkellä tosi ärsyttävältä, mutta totta se on, että ne on parhaimpia muistoja! ♥          I ♥ My friends !

Oon viimeksi kirjottanu maanantaina, joten kerronpa näin  mitä oon tehny. (jos ketään edes kiinnostaa.)

Tiistai 3.5

 Täytin siis 3.5 15. ;) Ei ollu sinänsä mtn. erikoista, mutta yks kaveri tuli käymään koulun jälkeen, ja lähti joskus seiskan aikoihin. Oltiin koneella, katottiin telkkaria ja kaikkea muuta jännää. SYÖTIIN KAKKUA! Mun kakku oli niin pieni että se loppu heti.. >:D

Sain paljo onnitteluja Facebookissa, ja jotku onnittelut kyllä lämmitti mieltä... ;) ♥

Kun äiti tuli töistä, se anto mulle ja kaverilla rahaa, että saatiin mennä pizzalle. :p Se oli kiva yllätys. (: Ostin itelle vielä pizzan jälkeen Inez-lehden, joka on joku uus lehti.. Se oli ihan kiva lehti, mutta tuntu, että se oli sekotus Suosikkia, Demiä ja Systeriä... :D Jäi jotenki ristiriitaset tunnelmat siitä lehestä. Saa nähä millanen ens lehti on. Ainaki kalliimpi, koska eka lehti oli 1€, ja muut on 4.90€. 

   

Keskiviikko 4.5

Eli eilinen päivä. Kävin aamusta salilla, koska meillä oli valinnaista liikuntaa, ja katottiin vaan jottai koripallopeliä. Ei tarttenu enää illalla lähteä. ;>

Meillä oli ruotsinkoe, se oli helpompi mitä ootin.. ;o Saan varmaan 8 tai 9..

Illalla mummo anto mulle synttärilahjan, se oli ostanu mulle semmosen vaaleanpunasen muoviruusun, ja lisäksi sain vielä 25€. Jee! :D

Ei kovin kummonen päivä ollu..

       ----------------------------------------------------------------------------------

Ei oo tosi, kuuntelen jottai 80-luvun musaa tällä hetkellä... :D Hetkinen! Tää musiikki on ollu jossai elokuvassaki! Muistan ihan selvästi, hyvä elokuva oli.. x) Mutta jos jotaki kiinnostaa, mitä kuuntelen: The Blues Brothers-Everybody Needs Somebody To Love. :)) Sen elokuvan nimi tais muuten olla just tuo Blues Brothers, ku se kerto tuosta Blues Brothers-bändistä.

Tnään kävin fysioterapeutilla... Se sano, että voimaa on tullu jalkaan, muttei tarpeeksi. Mennään tän kuun 20vä yhessä kuntosalille, ja se kattoo miten teen ne liikkeet.

Meillä oli ruotsin tunnilla sijainen, ja onnistuttiin huijaamaan se, että me katotaan Muumeja..! :D 45 min tehtiin tehtäviä, ja loppu puoli tuntia katottiin Muumeja.<3 Jos ois ollu "oikea" ope, se ei varppina ois antanu mittää Muumeja kattoa.. ^^'

Mä niiiin haluaisin maistaa Ben&Jerry's:in jäätelöä! :P

Ärsyttää, miksei se kesä voi jo tulla?! Nytki täällä on ihan kylmä, vissiin jottai vähän yli viis astetta lämmintä......... Pitkiksiä on taas pitäny jalassa pitää.. :( Minä haluan jo että kesä tulee!♥ No, kyllä se sieltä vielä tulee ku jaksaa oottaa.. 8)

Mun huone on nyt punanen!♥ Näin sieltä katon reisästä, ja se väri oli upea! Just semmonen, ku halusinki.. ;_; Mä rakastan iskää, ku se ihana anto mun valita ite sen värin...<3 Huomenna on jo portaat valmiit, ja niitä pitkin pääsee kiipeämään yläkertaan.. Otan kuvan omasta huoneesta, jos muistan/jaksan. (:

Tää ei oo mun entinen eikä nykynen huone, kuva on Weheartit:sta. Mutta aika hienosti sisustettu.. :p

Äh, en oo vieläkää saanu otettua kuvaa siitä mun vyöstää... Laitan siitä sitte kuvan tänne kuhan muistan ja jaksan.. ^^' Mutta, eilen kun ei päässy nettiin, niin sain laitettua kaikki mun kuvat muistitikulle. Ihanaa, nyt ei tartte siitäkää enää ressata. Sitte ku tää kone sippaa lopullisesti, ni ei oo huolta että kuvat meni. :)