Eilen ehtiny postailla, ku oli kaikkea. :(                                            

Tyhjensin melkein koko päivän huonetta, ja saatinhan me se valmiiksi, vaikka viime tippaan meni. :D (Iskäki ehti ihan ajosisa lähteä kohti Kittilää) Mun huoneessa ei oo enää vaatekaappeja, lamppuja, ei mitään. :P Asun nyt olkkarissa nää 2 viikkoa, sen ajan että portaat valmistuu ja huoneet maalataan. Muuten! Mä muutinki mun huoneen värin! ;D Huoneen seinistä tulee sitteki tomaatinpunaiset.Aloin miettimään, että ottaisko jonku eri värin, ku ei sininen ehkä sovi mun mustan kirjoituspöydän kanssa yhteen. (Aattelin sen pohjalta sisustaa, tai valita ainaki seinän värin.) Päädyin sitte punaseen, koska aattelin että se ois ihan hyvännäkönen, ja erillainen.  :D

Sanokaapa, teinkö tyhmästi? Omasta mielestä en. ;D

Suunnilleen tän väriset seinät tulee.

Tnää oli oikeastaan aika rento päivä koulussa... :p Meillä oli uintia, ja vaan mä ja mun kaveri uitiin! ;o Joillaki oli ihan hyvä syy olla uimatta, toisilla taas ei.. ^^' Meillä oli Cooper-uinti (eli uitiin 12min putkeen päästä päähän.) Mä uin jottai 420m.

Viimesellä tunnillakoko yläaste meni liikuntasaliin, koska siellä oli elokuva! Täällä on aina kerran vuodessa kevätlukukauden lopussa joku elokuva. Se elokuva joka me katottiin, oli Napapiirin sankarit. (: Se oli TOSI HYVÄ ja hauska. :D Oli siinä välillä vähän semmosia surullisiaki kohtia, mutta pääasiassa se oli humoristinen leffa. :D En ala sen enempää juonesta kertomaan, saatte ite kattoa. ;) SUOSITTELEN!

Aattelin että menisin tänään salille, mutta en taijjakkaa mennä, ku viime viikolla kävin ke ja pe, ja jos tänään menisin ni olis vähän liian lyhyt väli. Saatan mennä huomenna. (: Torstaina onki sitte fysioterapia, saa nähä mitä se "hoitaja sanoo". Toivottavasti on tullu voimaa lisää. (:

Laittelen muuten taas vähän aikaa noita Weheartin kuvia, koska mun kuvat on TAAS loppu.. ;/ Weheartin kuvat on kyllä aikas hienoja.♥