Aapppuaa, oon harjotellu jo vähäse, ja latasin koneellekki yhen ohjelman missä voi harjotella... d:

Mä oon tehny jo Bloggeriiin tunnukset, mutten oikein osaa vielä kaikkea.. :( Voisko joku auttaa? Miten laitetaan sivupohjan koodi, että tulis uus sivupohja? On siellä ohjeita, mutten kässää... ^^'

Tännää oli taas uintia koulussa, peräti 3 tyttöä ui.. :D Ei oo uimarit huipussaan kyllä meijjän liikassa ! Mä en ymmärrä, ite tykkään uimisesta..:)

Hehe, pääsin kemiassa aikasemmin pois ku muut... ;) Ku kymmentä vaille oli jo kaikki jutut tehty, ni se ope alko sitte kyselee jtn. Se kysy kysymyksen, mä vittasin ja vastasin. Se oli oikein. "Noniin, päästetäänpän Minna menemään". Olin vaan että TÄÄÄÄH??? :D En ees tienny että oikealla vastauksella pääsee pois. On se kemian ope kyllä "vähän" jännä välillä.

Oisin lainannu kirjastosta mopokorttikokeeseen "apukirjoja", mutta eihän siellä ollu. -,- Noh, kyllä nettiki on hyvä apu! ;D

Jjojoo, eipäs nyt muuta.. :)

Ois tosi kiva jos joku neuvois ton Bloggerin suhteen.♥