Jjjoo, vaihoin taas blogipohjan, koska löysin SivuSetistä "uuusia" minua kiinnostavia sivupohjia.. :'D

Meillä oli matikankoe tänään, ja TAAS oli oikea ope pois... ;s Viimeksikki oli..;O Jäi jotenki ristiriitaset tunteet tuosta kokeesta, en oo oikein varma miten se meni.. Tuntuu, että ei menny hyvin.. :<

Sain jopa aikaseksi iskän kans hakea lupalaput mopokorttiin poliisiasemalta! Wow. :D Mulla vaan ei oo passikuvia, käydään vissiin huomenna kuvaamolla.. ;)

Oon käyny tnään moooonta kertaa ylhäällä, ku nyt on portaat mistä kävellä..:) Mun huoneen seinät on niin ihanan punaset.♥ Love it ! En saanu otettua kuvaa, en jotenki muistanu ja kehannu. Ei se ees oikeastaan haittaa, koska lattialla oli maalia ja kaikkea rojua, ni otan sitte ku lattia on ihan puhas :D

Huomenna meen kaverin luona käymään, ku se täyttää 16w. :p En oo vielä lahjaa ostanu, mutta ehtiihän sen vielä huomenna. :)

Käytiin äitin kanssa lenkillä. Mä ajoin pyörällä, ja äiti juoksi. Löysin jopa mun pyöränavaimen, joka on hukassa joka viikko... D: Nytki se oli hukassa melkein viikon.. ^^'

17: Kuva lempihedelmästäni
Mä tykkään lähes kaikista hedelmistä, joten laittoin tuommosen. (:

Mä oon miettiny jo pitkään, että siirtyskö Bloggeriin... Mutta kyllä mä vielä aion vähän aikaa sinnitellä täällä.. :) Jos alottas ysin alussa, eli ens syksynä Bloggerissa? Nooh, mä vielä mietin..

 

Mutta eipä mulla nyt muuta!