....................Ja mun kuva oli taas takapuolesta kuten viimeki vuonna!! En voi koskaan olla siedettävän näkönen, mun naama näytti ihan läskiltä pallon muotoselta päärynältä. :(Onneksi en ottanu ku tarrakuvat vaan. Ihme ku kaverit ees kehtaa liikkua mun seurassa. Itsetunto on tällä hetkellä nollissa.

Tänään tehtiin kotsassa jtn. Pita-leipää, jonka väliin tuli mausteista pihviä ja kreikkalaista salaattia. ;p♥ Arvatkaa vaan oliko hyvää! (:

Loppu puoli tuntia meni ruotsissa "hammasvalistuksessa". Sitä samaahan ne jauho mitä muinaki vuosina, mutta tänä vuonna puhuttiin enempi lävistyksen aiheuttamista ongelmista hampaisiin. Hyh hyh, se sai vaan mun lävistysinhon vielä suuremmaksi. En aio ikinä ottaa lävistuksiä, ei mulla oo ees korvakoruja. :D Tuntuu, etten tartte niitä mihinkään, mutta saatan mä ne joskus ottaa. :p En oikein osaa selittää että miksei mulla oo korviksia, en vaan jostain syystä tunne niitä tarpeellisiksi. :D

Voisin nytten laitaa niistä paidoista kuvat, jotka sain eilen. (::

Viimenen kuva samea, anteeksi siitä. :( Näytän nuissa kuvissa hirveältä, mutta älkää minusta välittäkö. Noi paidat on paljo paremman näkösiä IRL. :D

12: Kuva bändistä/laulajasta, jonka musiikkia kuuntelen nyt

MG:tä kuuntelen nytte, välillä pitää kuunnella tätä suomalaistaki, ettei aina jottai amerikkalaista. :p

Illalla meen käymään taas kävelyllä musiikkia kuunnellen.. :)

Lopuksi vielä pari minun amatöörikuvaa:

Mummola♥ (Samassa pihassa)

Moikka !