Oli pakko pistää tuo, oon niin hyvällä tuulella jaja muutenkin elämä on ihanaa ja tuo on semmosta ilosta musaa. :D (sekasikko ees olen?)

Jee, reksi lupasi lähteä hiihtäjien heti kisojen jälkeen kotiin, eli pääsin kotiin jo yheltätoista! :D Vähänkö kivvaa. :) Mä siis olin 9lk sarjassa, olin toinen, vaikkei siinä ollukkaa ku kaks. :D Yks ysiluokkalainen voitti, seki on samassa hiihtoseurassa ku minä. d:

Tottakai myös failasin! :

Mulla jäi numerolappu rintaan ! :'D Tulin kotiin, otin takin pois, ja TADAA: numerolappu oli vielä rinnassa. Hyvä minä. (Y) Nolottaa kyllä vähän, ku pikkusiskolla jäi pari viikkoa sitte yksistä kisoista numeropallu rintaan, ni valitin sille siitä koko kotimatkan. Nyt sitte äiti sano että "ei saa ottaa siskosta mallia" :''D Mä se osaan.♥(:

Vähän outoa kirjottaa näin aikasin blogikirjotusta.. Kello on vasta varttia vaille yks. ;o

Hehe, mullei tarttenu tehä tnään enkun sanakoetta eikä terveystiedon koetta, koska olin kisoissa. :'D No, ne on sitte eessä päin..... ~

Illalla saatan, tai meen luultavasti salille äitin kans.. Viiään samalla se numerolappu sinne takas. : DDD Tai en oo 100% varma, mulla on vähän lonkka kipeä.. :/'

Mutta mäpä lopettelen, mutta sitä enen pari picturea minulta;

Enon kissa sai kesällä 2010 kaksi kissanpentua. En oo ihan varma kuinka vanhoja nuo kissat on tuossa, ei ainakaa ihan nuoria, koska nuin isoja jo. :P

Mun huoneen ikkunasta; monena aamuna seittemän aikaan aamulla Viiru tulee tuohon maukumaan, ihan kivasti kuuluu ikkunan läpi. : )

MAHTI KUVA! : D

P.S Muistutan vielä, että ne kysymykset ois kivoja. ;) Saa olla ihan tyhmiäki, ei mua haittaa. :D