Tänään tulee taas Within Temptationin biisin sanat ja video. ;) Biisin nimi on Frozen.

Tänään on siis ystävänpäivä, laitan ystävänpäivätoivotukset loppuun. :) Koulussa oli halipäivä, en saanu ku ehkä parikymmentä nimeä, mutta ei se haittaa, tärkeintä että rakkaimpien ystävien nimet on siinä. ♥

Awwww :3 I love this pic.♥

Eräs henkilö on taas katsellut minua koulussa. Ainaki oon nähny. Tiiän että oon saattanu kuvitella. Joo-o, oon lapsellinen. Pelkään että ihastun häneen uudestaan....

Jeij, meillä alko taas tnään valinnainen kotsa. :------)) Meidän ryhmässä ei ollu tänään ku vaan mä ja yks toinen, koska yks lähti Ouluun ja toinen vaihto ryhmää. Kyllä ne hommat kahestaanki suju ! ;D

Pakkasta oli taas kivasta aamulla melk. -35c.. :/ Nyt on enää VAAN jtn. -20, mutta ei pääse ladulle ei. Uimaan oltais menossa illan päälle.

Oujee, muistin just, että tänään on taas Britannia High! Jee. :D Hyvä sarja, kannattaa kattoa. ;] Tykkään ite siitä tosi paljo. :) Harmi vaan, että en oo nähny kahta ekaa jaksoa.. Mutta ei se haittaa. :) Oon silti juonessa kiinni.

Nyt ois hyvän biisin paikka! 


Within Temptation - Frozen                                                                 Jäätynyt

   

I can't feel my senses
I just feel the cold
All colors seem to fade away
I can't reach my soul

I would stop running,
If I knew there was a chance
It tears me apart to sacrifice it all
But I'm forced to let go

refrain:
Tell me I'm frozen but what can I do?
Can't tell the reasons I did it for you
When lies turn into truth I sacrificed for you
You say that I'm frozen but what can I do?

I can feel your sorrow
You won't forgive me,
But I know you'll be all right
It tears me apart that you will never know
But I have to let go

refrain

Everything will slip way
Shattered peaces will remain
When memories fade into emptiness
Only time will tell its tale
If it all has been in vain

I can't feel my senses
I just feel the cold
Frozen...
But what can I do?
Frozen...

Tell me I'm frozen but what can I do?
Can't tell the reasons I did it for you
When lies turn into truth I sacrificed for you
You say that I'm frozen, frozen...

 

En tunne aistejani
Tunnen vain kylmyyden
Kaikki värit näyttävät kaikkoavan
En tavoita sieluani
Lopettaisin juoksemisen
Jos tietäisin että on mahdollisuus
Kaiken uhraaminen repii minut kappaleiksi
Mutta minun täytyy päästää irti

Sanot että olen jäätynyt, mutta minkä sille voin?
En voi kertoa syitä, tein sen vuoksesi.
Kun valheet kääntyvät totuudeksi, uhrauduin vuoksesi.
Sanot että olen jäätynyt, mutta minkä sille voin?

Tunnen surusi
Et anna minulle anteeksi
Mutta tiedän sinun olevan kunnossa.
Minut repii kappaleiksi, ettet saanut koskaan tietää
Mutta minun on päästettävä irti

Sanot että olen jäätynyt, mutta minkä sille voin?
En voi kertoa syitä, tein sen vuoksesi.
Kun valheet kääntyvät totuudeksi, uhrauduin vuoksesi.
Sanot että olen jäätynyt, mutta minkä sille voin

Kaikki pakenee
Särkyneet palaset jäävät
Kun muistot hiipuvat tyhjyyteen
Vaun aika kertoo sen tarinan
Jos se kaikki on ollut turhaa

En tunne aistejani
Tunnen vain kylmyyden
Jäätynyt...
Mutta minkä sille voin?

Sanot että olen jäätynyt, mutta minkä sille voin?
En voi kertoa syitä, tein sen vuoksesi
Kun valheet kääntyvät totuudeksi, uhrauduin vuoksesi.
Sanot että olen jäässä, jäässä

Tykkään! :---------]

Tuo kuva on Weheartit:sta, mutta ite laitoin tuon tekstin. :)