Otsikko taas kerran mitä mainoin :'D

Eilen oli siis se maantiedon koe. Tuntu, että se meni perseelleen, mutta zädääääm-----Sainki siitä ysin! ;o :D En kyllä ees lukenu siihen paljo, että siihen nähen tosi hyvä numberi. ;) Mitenköhän ois käyny, jos oisin lukenu vielä enämpi?

Päästiin tänään tietokoneluokkaan tunniksi sen jälkeen ku saatiin ne kokeet. ;o Olin ihan yllättyny. Eikä tarttenu ees kattoa mitään tietoa maantiedosta. ;D Että kiva yllätys oli. :---------))

Mulla on vissiin kohta terveystarkastus koulussa.. 8o Siis en mä niitä vihaa, mutta.. No en osaa selittää.. Toivottavasti ei anneta mitään rokotetta. En ainakaa usko. En tykkää piikeistä/neuloista. :| Kyllä mä hemoglobiinin oton kestän, mutta isommat ei oo kivoja.. ;S Sikapiikki ei kyllä sattunu, enkä ees pelänny sitä :D Ja ku olin siinä leikkauksessa, ni mulle oltiin pistetty reiteen joku puudutus, ni kuinkahan iso se seki piikki oli ollu...;SS

Onko muilla piikkikammoja tai vastaavia?

Voisin muuten listata tähän pari juttua, joista en tykkää:

1) Piikit

2) Hammaslääkärille meno

3) Ihmisiä, jotka esittää semmosta, mitä ne ei oikeasti oo

Tuossa oli jotain.:)