Nyt soi : Travie McCoy: Billionaire ft. Bruno Mars . Ihan hyvä biisi xd. I wanna be a billionaire... :DD:D:D:jeejee. X]

Tämä päivä oli myöskin ihana♥ :D Kuten kaikki muut ^_^'' ;) Ihastus istu välkällä ihan mun viereen, ja olin ihan punanen ja onnellinen :--------------D Ja illalla ku oli harkoissa harjotuskisa, olin kirjuri ku en ite voi hiihtää vielä, ni mä sanoin sille että "*****, sä oot Sannan jälkeen" . Jee mä uskalsin D::DD::D Se ei ´vastannu mitään :xx Polonen on niin ujo♥:D Ja oli muutenki kaikkea vilkuilua koulussa ;).

Tänään alko se ruotti.. Meni ihan kivasti eka tunti ;--). Paitti ERÄS ÄRSYTTÄVÄ HENKILÖ istuu minun takana ja koko ajan kommentoi ja kaikkea tekee siellä takana. ;s Ja heitti minua lyijjynpalasellla päähän.. -,-'' Mulla meni heti hermot sen kans D: Onneksi mun kaveri sano sille välkällä jotenki näin : "Nyt lopetat sen Minnan ahistelemisen, ku muut ei saa opiskelurauhaa ku sinä koko ajan lepertelet sille. Tai minä tuun oikeasti sen ................(en muista sitä sanaa) kans ja laitan sen sinun naaman umpeen" :D. Mulla on ihania kaveleita =)♥ Se poika sitte ei sanonu mtn ;D

Nyt soi Katy Perry - Firework ;) Hyvä biiiiiiiiiiisi ;] Tuossa musavideossa on siisti kohta tuo ku Katyn mahasta tulee jtn. lieskoja :---PP

Ihanaa, meillä oli tänään se vanha maantiedon ope♥ Se on niin M-A-H-T-A-V-A ! ;D

Nyt soi Katy Perryn Teenage Dreamin remix :PP

Kohta meillä on sauna :] Iskä lämmitti ku pikkusisko halusi ;)

Mitähän muuta ? =o Nyt taas loppu aiheet. :D tässä kai ne oliki :DD

ainii : ***** ***** on ihana ♥ ! :------D ( sori oli pakko :D )