Tänään taas pakkasta.. ( yllätys yllätys ! ) ;'| Mentiinki sitte uimaan. Siellä oli mun ihastuksen isä :-----D Ja sen isoveli, joka on lukion ekalla. Aika hyvännäkönen seki ;) Btw, on Suomen yheksänneksi paras hiihossa omassa sarjassaan :P Ja oli mukana tän kunnan viestijoukkueessa, jotka oli Suomen neljänneksi parhamipia hiihossa ;D

Harmi vaan ettei mun ihastus ollu siellä.. >;D Ehkä niin oli parempiki ? emt.

En mä keksi mtn.

HUOMENNA HISSAN KOE ! :O Oon mä sen koealueen lukenu pari kertaa läpi, mutta katotaan sitte miten se menee BD Edelliset numerot oli 8½ ja 9+. :)  Ja ylihuomenna maantiedon koe.. Se on eka koe maantiedosta 8luokalla. Sen oon lukenu vasta yhen kerran, mutta toisen kerran tomorrow. :--PP

Heei, nyt alko Kuorosota ! =D En mä jaksa mennä kattomaan,, :'D   Ihanaa, että Asta pääsi sitteki jatkoon vielä ♥ ! Varmasti ois oikeasti menny suoraan jatkoon jos ois kaikki äänet menny perille -,-. Mutta ei kaikki voi olla täydellistä :D Lempparit on varmaan Pete, Aste ja.. No nuo ainaki ;--D

Oon nähny jopa Asteen livenä. Kuopiorockissa tänä vuonna =)==) Siellä oli kans Cheek, PMMP, Anna Abreu, The Baseballs jne.. :-D Ihan kiva reissu oli :P.

Mulla piti vsn sanoa jtn, mutta se unohtu :-D No eikai mulla sitte muuta oo :--D Kai. moimoi ♥ !