Elikkäs, mä oon "löytäny" aivan ihania otuksi täältä netistä :D♥ Taisiis oon mä ne jo ennenki netissä nähny, mutta en oo tienny niitten nimiä :----D Tosi sulosia ♥

Koulupäivä oli kiva :--) Repesin totaalisesti ihastukseni edessä, koska kaveri nauratti DD::d.d:D::D Mutta ei kai se haittaa.. O.o Se varmaan luuli että sille nauroin :c Mutta katseita vaihdetiin ja semmosta.

Ei saatu kokeita, koska ope ei ollu ehtiny tarkistaa..Mutta tänään oliki sitte vuorossa maantiedon koe.. :| Meni kai ihan ok. :D

Liikunnassa oltiin Zumbic:ia, eli zumban ja aerobikin sekotusta. Aika hauskaa ;--D Yhet ihmiset oli penkonu mun kaverin taskuja .. -,-'' Onneksi ne ei ehtiny ottaa mtn, ku ope sai ne rysän päältä kiinni! : ) Ihan oikein niille. Hankkis elämän :).

Huomenna vaihtuu jakso ja meillä alkaa ruotsi.♥ ihanaa -,-. I♥ruotsi.

Mutta se on plussaa että on vaan kahteentoist akoulua perjantaina :D

onkos mulla nyt muuta ? o: eipä taida.

Mulla on kurkku kipeä ja sairas olo.. ;i Toivottavasti en tuu sairaaksi ! En usko :)

moimoi.