Youtubessa soi nyt Not Afraid---->tuosta otsikko :'D Mulla on tuo puhelimessaki ^:D

Tnään ei mtn. kovin merkittävää, että nyt tulee VÄHÄN MUUTAKI TEKSTIÄ KU JTN. LEMMENLURITUKSIA ;--DD

Tänään oli se englannin koe, meni ihan hyvin, vaikken lukenukkaa paljo :P Saan varmaan jonku 8-9. Kumminki sitte menee ihan huonosti ku nuin kehuin :c :--D

Liikunnassa oltiin sählyä ja koripalloa. Sählyssä pallon sain aika monta kertaa haltuun, mutta koripallossa PERÄTI 1 kerran :'D En pysty juoksemaan, ni ärsyttää.. ;| Tekis niin mieli siellä juosta pallon perässä ja nauttia urheilun huumasta ;) Mutta MALTTIA MALTTIA..

( btw, nyt soi joku ihme The-Dream- Make Up Bag ;o tässä vaan puhutaan jtn, että onkohan tämä ees musiikkia O.o. Jaa,nythän se musiikkia alkoki :'D Ei oo kovin hyvä kyllää.. Vaihan biisiä :--d Usher ft. Pitbull - Falling in Love Again. Ai laik ! :D. Oho tulipa pitkä btw ;o )

Matikan tunnilla taas eräs ÄRSYTTÄVÄ TYYPPI esitti koko ajan ja sitte aina katto meitä että naurataanko me.. -,-' Sanottiin kyllä sille aika monta kertaa suoraan, mutta sitte se taas laukasi jonku kuivan vitsin ja ai että nauratti.. -,-' Mä en jaksa sitä kohta enää. Meijjän kaveriporukalla menee hermot siihen, ku se esittää koko ajan ja kummiski sanoo etä "en minä esitä koskaan!" D: Tämmöstä taas tänää. Se käy päivä päivältä ärsyttävämmäksi..

Meen ihan ihan kohta uimaan ::) Pitkästä aikaaaaaaaaaaaa ;D Huomenna meen kaverin kanssa nuokkarille pelaamaan pingistä ennen mediakerhoa. Mitäköhän siitäki taas tulee.. :''D Viimeksi pallo karkaili koko ajan X)

AINIIN ! Eilen kävin kirjastossa ja lainasin leffan : terminaali tai joku tuommonen xd Siitä sitte arvostelu ku ehin :]]

Ymmärrätte varmaan jos mun tekstejä ei näy vähään aikaan, ku luen kokeisiin. Ens viikolla maantiedon ja historian koe!Mutta eihän sitä ikinä tierä jos ehinki ;))

Maantiedossa meillä on ollu vajaan vuoden sijainen, ( ERITTÄIN MINUA EI-MIELLYTTÄVÄ, mutta en oo valittanu :--D En oo semmosta tyyppiä. ) koska alkuperänen on äitiyslomalla. Mutta se tulee ens viikolla ♥! Se on aivan mahtava ! =))==)=) Äänestettiin muuten vuoden opettajaksi viime vuonna meidän koulussa.

Ciara- Gimme That. Soi nyt :D:D:D:D

Haluan vielä näin lopuksi sanoa että mulla on TOSI laaja musiikkimaku, mä tykkään MELKEIN mistä vain ! =D Mutta kyllä se rajaki jossain menee :D:D

Minäpäs lopettelen nyt:) Ainii 2 ! : Mulla alko jo viikonloppu ^____^ Eli huomenna ei koulua <3 Mee laik :)

Nyt tämä ihan oikeasti loppu ja kiva ku kirjotin näinki paljo :D

Ainii 3! : Mulla on laskuri ! ( kaikkia varmasti kiinnostaa♥ Mutta sanoinpahan kumminki xP)

NYT RYHDISTÄYDYN JA LOPETAN ! :'D

Boringia tekstiä vsn, mutta ei voi mtn. :D

Aika paljo ainiita :''d

NONI MINNA NYT LOPETTAA JA TOIVOTTAA KAIKILLE HYVÄ VIIKONLOPPUA ! ^__^ :d

Heips !