Hahhaa, tuon otsikon repäsin kappaleesta joka nyt soi NRJ:n nettiradiossa. . :'D

Tämä päivä oli oikein mukava :) 

Kerronpa mitä kiwaa sattui ;) :

  •  Aamu lähti hyvin käyntiin, koska satuttiin ihan sattumalta mun ihastuksen kans yhtäaikaa kouluun :o♥:D
  • Ulkovälitunnilla vaikka SE oli toisella puolella koulua, ni siltiki se katto kokoa ajan =')
  • Ruokalassa sain hyvän paikan ihastuksen läheltä ja sieltä kivasti toisiamme kateltiin ;)
  • Kun ruokailu loppu, ja istuttiin portaissa, SE tulee nurkan takaa ja kattoo mua pitkään =)=)=)=)♥
  • Sain maantiedon pistokkaasta JOPA 7 ½, vaikken ollu lukenu D:o Neljä meni vaan väärin.
  • Esitelmä tuli tehtyä loppuun ( JES ! ) ja palautin sen :P
  • Liikunnassa oltiin nuokkarilla, koska kaikki salit oli varattu. Pelasin kaverin kans biljardia ekaa kertaa elämässäni, ja meni aikas hyvin :--D Ja sitte Wiitä ehittiin pelata kans vähäsen :)

Mulla pitäs lähteä tekemään aina niin ihanat matikan läksyt ja siivota huone.. -,-''

Ens viikoksi on kaks koetta, ja tällä viikolla on yks, ni en tiiä, että ehinkö niin aktiivisesti kirjotella.. ;[ Mutta I try ! :)

MUN PIKKUSISKO TAIS VARASTAA JUST MUN SUKLAATA ! =)=)=) IHAANAA♥

Täällä on melkein kakskymmentä astetta pakkasta ;o Kivan kylmä ulkona :S

Nyt mie meen :))