Tää on pyöriny KOKO PÄIVÄN päässä, nytki se soi jo neljättä kertaa putkeen.. :D Tuo laulaja on vissiin romanialainen.. :)

Jesh, tännään taas loppu koulu kaheltatoista.♥ Ainoa hyvä asia tässä jaksossa on nää perjantait. ^^'

Pikkusisko piti tänään omat 11-vuotissynttärit(oikeat syndet oli 27.4), ja sillä oli vieraita jottai 6-8.. ;o Kauhea naurunremakka kuulu koko ajan, ja tottakai myös draamaa.. ~ Yks tyttö on vähän semmonen , että se suuttuu vähän liian helposti. Lellitty mikä lellitty.

Munki synttärit ne vaan lähestyy ja lähestyy.. Ois kiva pitää synttärit, joihin tulis kaikki mun kaverit, mutta se ei taida onnistua.. :( Yks kaveri vissiin käy täällä sitte tiistaina, eli ei mitkää isot kekkerit oo tulossa. :D Vaikka 15 täytänki.

Kohta lähen mamman kans salille..  Klo. 21 pittää vielä lähteä kylälle viemään mun rippikortti tän kylän seurakunnan nuoriso-ohjaajalle, koska se pitää palauttaa nyt huhtikuun lopussa.. ;p Kylälle sen takia, koska se ohjaaja on siellä tarjoilemassa simaa ja munkkia koko yön.. :DD Että niih.

 13: Kuva jostain, mitä pelkään

Hammaslääkäriä mä tavallaan pelkään, siitä on huonoja kokemuksia.. ;/ (mm. hampaan irrottaminen ilman puudutusta.) Aina jos kesken koulupäivän pitää lähteä hammaslääkäriin, tulee heti ajatus "voiei!!". Ja mulla jännittää ihaaaaaan kauheasti, että mitäs mulle tällä kerralla tehhään... ;o Onneksi ei oo reikää ollu ku joskus pikku lapsena, ja seuraava hamppilääkärille meno vasta joskus vuonna 2012! <3

Lopuksi pari ihkua kuvaa:

Joku oli polttanu meijän pihalla tupakkaa! Hyi!

moro people!