Ei hele, taas mulle kävi ku eilen.. : DDDDDDDDDD Nyt mulla vaan huvittaa, nimittäin kone sammu kesken kaiken, ja just sinä aikana ku kirjotusta oltiin julkaisemassa...No, eipähän oo tekemisen puute.... D;

Se mun teksti oli aika vihanen, joten oli aika hyväki juttu ettei se ehtiny teidän nähtäväksi.. :'D Mutta kummiski, mun viha koski mun matikanopea. Siis ku se matikan koe oli siis tänään, eikä se ope ees vaivautunu paikalle! >.<' Luokanvalvoja sitte valvo koetta. Osassa koetta oli semmosia tehtäviä, joita se yks ei ollu meille opettanu. On se niin kiva ku opettaja käskee kattoa ite kirjasta eikä neuvo. : ) Jos se on meillä vielä ens vuonna ( eli ysillä, just sillon ku pitää nostaa numeroita ! ), ni en kyllä ala. Aikoin nostaa nyt keväällä matikan numeroa, mutta eipä taijakkaa toteutua. Koe meni perseelleen, mutta sen näkee sitte, että mikä numero tulee. (:

Kemiassaki oon ihanasti pois kärryiltä.♥ En älyä mitään.. ^^' Ens viikon perjantaina on koekki. Maanantain kemian tunti jää pois ulkoilupäivän takia, ja keskiviikon kuntien välisten hiihtokisojen takia. Että kova homma on yrittää saada kokeesta joku kasi..D; En kummiskaa onnistu sitte siinä.. ( ::

Onneksi meillä oli viimesellä tunnilla liikuntaa, se pelasti päiväni. ♥ Sain hiihellä kaheksan kilsaa ihan yksin ja miettiä kaikkea ja saada pahan olon pois. (---:

Meen illalla mamman kans salille. Kävin eilen fysioterapiassa, ja terapeutti käski käydä 2x viikossa salilla vahvistamassa leikatun jalan lihaksia. :-P

Eiii, eilen tuli meijjän hiihtoseuran lehet jokaseen talouteen.........D---------; Siinä oli meijjän perheen lapsista kuva, ja olin tietenki hirveän näkönen.. (: Olihan siinä se mun juttuki, ex-ihastuksen isä oli kehunu äipälle sitä hyväksi! :------D En ees revenny?

 

 

Kuunnelkaa tuo biisi, se on hyvä.. :P

Lopuksi vielä tylsän postauksen pari kuvaa;

Ville tuimana.

: 33

Morooo~~