Tämä päivä on ollu kyllä toooosi kiva! (----: ♥ Aika rentoooooo.

  • Oltiin 2 viimestä tuntia vaan tietokoneluokassa

 

  • Sain englannin kokeesta 8½ ja uskonnon kokeesta 9+

 

  • EI TULLU MISTÄÄN AINEESTA LÄKSYÄ! Siis voiko tämä olla totta?! :D Kun tulin yläasteelle, luulin että siellä on ihan hirveän rankkaa ja tuolleen, mutta minun mielestä ala-aste oli rankempi? ;o Haha, en tiiä kyllä yhtään mistä tämä johtuu. (x Kai siitä, että mulla ei oo ollu isoja vaikeuksia oppia uusia asioita. Tai jtn.

 

Mulla on jostain kumman syystä alkanu ärsyttämään pari meidän luokkalaista poikaa ihan kunnolla.. >.<' Ne on niiiin lapsellisia, puhuu ihan rivoja yms lapsellista. Haloo, ala-asteella oltiin ihan tyhmiä, mutta nyt ollaan jo kasilla. Mulla niiin alkaa kiehumaan täällä päässä, ku se ykski poika avaa suunsa, sillä sieltä ei tuu paljo koskaan mittää järkevää. Enkä oo ainoa. : )) En ees osaa selittää niistä kaikkea, koska ne on niiin ärsyttäviä että mun sanavarasto kärsii siitä! :D Noh, ne nyt vaan on sattunu jäämään vähän henkisestä kehityksestä jälkeen. Onneksi muut pojat on mukavia ja näin päin pois. (: Ne pari poika on vaan niin ARGHHHHHHHHH !  Enää 1,5 vuotta pitää kestää niitä.♥

Eeeikä, täällä sataa lunta! ;o Tai on se silleen ihan hyvä, koska vklp on kahet kisat. (: Mutta ei sitä tarttis tulla kyllä enää, oiskait se kesäki jo kiva. ^^' Jottai pari tuntia jo satanu. Viikonlopuksi on kuullemma luvattu +17 lämmintä!♥ Toivottavasti sitte vähän lumi sulais, on tämä talvi jo ihan tarpeeksi pitkä ollu, ja kohta se jo taas tulee. :(

Illalla vielä mentäs äitin kans salille. Muuten! Jaksoin maanantaina nostaa 10kg  siinä ojentaja-jutussa, joten lihakset alkaa hiljalleen palautumaan.. (:♥ Ihanaa. <3

 

6: Kuva lempinäyttelijästäni

Olin pienenä ihan kauhea HSM- (High School Musical) fani, ja silloin aloin "fanittamaan" Zacia. :p Tykkään myös Vanessasta, mutta se ei oo niin paljo HSM:n jälkeen näytelly ku Zac. :p Oon kattonu pari semmosta leffaa, missä Zac on ollu; Hairspray ainaki. (: Ja tietysti HSM:t! ;D Haluaisin joskus nähä sen 17 again-leffan, jossa Zac on. Onko joku nähny sen? 

 

Zac on kans tosi hyvännäkönen.. :pp Ah, kattokaa nyt tuotaki kuvaa! Nammmmm.

 

Tässä tuliki nyt sitte kaks kuvaa, mutta ei kai se mittää haittaaa.. (;

 

Ootteko muuten muut huomannu semmosta, että teidän ite ottamat kuvat latais hitaammin tänne ku ite ottamat? Mulla nimittäin on niin.

 

Mutta see ya soon!