Näköjään nää maanantain ähkyt vaan toistaa itteensä.. :'D Oon taas syöny masuni täyteen. ^-^ Tehtiin koulussa jtn. sianfilee-pihvejä, paistettiin ranskalaiset ja sitte uunijäätelöä. Se uunijäätelö oli kyllä niiiiin ihanaa! Ensin tehtiin kakkupohjan tapainen pohja sille, ( paistettiin se ofc..) laitettiin sen päälle mansikoita, sitte jäätelöä ja lopuksi semmonen "marenkikuorrutus", että se jäätelö ei sula uunissa. Mä olin ihan että "JAA JÄÄTELÖKÖ EI SULA UUNISSA?!", mutta näköjään ei sulanu. :-D Mutta oli kyllä aika nannaa..:P Onko muut ikinä maistanu?

Se kemian koekki oli tnään, jäi jotenki ristiriitaset fiilikset.. En tiiä, että osasinko mitään, vai osasinko hyvin? :d Siitä tukiopetuksesta oli kyllä hyötyä, onneksi menin sinne. =)

Tänään taas ne remonttimiehet tuli ryskämään tuonne yläkertaan. Se on aika pelottavan kuulosta, ku kuuluu vaan askelia jostain ylhäältä. : D Aamulla kuulu jtn. ihme ääniä, kuulosti ihan, niinku jompikumpi niistä ois päästäny ilmoja ulos. :D:D:D:D:D::D Jjjoooo, olin aamulla vähän sekasi siskojen kans, väännettiin tuostaki vaikka mitä juttuja..

Voisin pistää nyt tähän vähän mun omia kuvia, kun niitä toivottiin.. ;)

Ei tod. mkn paras.

Tämä oli jostain Rovaniemen läheltä? :P

jjoo, huomenna lisää!