Otsikko Happoradion ihanasta biisistä Pelastaja. <3 Sanat ja video tulloopi postauksen lopussa. ;D

Pikkusiskon synttäreitä ollaan tnään vietetty. Täytti 9v. xd Juhliin saapui 4 vierasta, joista 3 on vielä täällä. :D Nyt ne alko tikkaripiiloa. :-] Ostin siskolle lahjaksi HSM (High School Musical) levyjutun. Siis siihen voi laittaa levyjä ja näin. :D Tykkäsi onneksi. :)

Oon ihan ähkyssä ku söin kaikkia herkkuja. :'DD

Minunki synttärit ne vaan lähestyy. :o Ei oo ees kahta kuukautta enää. 15 vuotta täytän. D: Vanhenen ja vanhenen koko ajan. :v Nyyh.

                                                

Katoin tuossa naisten vapaan kolmenkympin kisan, senhän voitti Terese Johaug. :P Paras suomalainen oli Krista Lähteenmäki, sijoitus 11:s. :--) Muita sijotuksia en jaksa nyt laitella.. :D

Tuossahan se Johaug on. ;) Nätti.♥

Illalla meen hiihtämään.♥ Ja sen jälkeen vaan oleilen kotona ja nääin. :)

Mutta nyt ihana biisi ja sanat!

 

 

 

Happoradio-Pelastaja

Minä olen muuttunut
Itseluottamus nollassa
Virun vakavassa tuulessa, virun pienessä jollassa
Sinä olet rakkaus
Yön luodolla majakka
Tällä määrätyllä matkalla
Maailman pyöräni tarakka

Ei mun jalkani kanna
Kun olen sinun kosketusta vailla
Eikä henkeni kulje
kun olen sinun kosketusta vailla
Pelasta mut
Pelasta mut
Pelasta mut

Minä olen horjunut
Epäilen enemmän kuin ennen
Mutta halusit ihmisen
Sen viat, sen heikkouden
Kyllä minä maljasi juon
Jos sinä tahdot niin
Vien perille tän taakkani
Joka minulle uskottiin

Ei mun jalkani kanna
Kun olen sinun kosketusta vailla
Eikä henkeni kulje
Kun olen sinun kosketusta vailla
Pelasta mut
(Puhdista maailma)
Pelasta mut
(Armahda ihminen)
Pelasta mut
Kuule kun apuasi anelen

Ei mun jalkani kanna
Kun olen sinun kosketusta vailla
Eikä henkeni kulje
Kun olen sinun kosketusta vailla

Ei mun jalkani kanna
Kun olen sinun kosketusta vailla
Eikä henkeni kulje
Kun olen sinun kosketusta vailla
Pelasta mut
(Puhdista maailma)
Pelasta mut
(Armahda ihminen)
Pelasta mut
Kuule kun apuasi anelen
 
                          ~
Oi että tuo on ihana biisi! ♥ 


Mutta eipä mulla nyt muutaah. :)
Moikka rakkaatpakkaat. :D
                  
                  Summer is coming!